pages baru

Friday, 27 April 2012

Nak Buat tulisan ʞılɐqɹǝʇ kLIK sini ʇɐdǝɔ ^^

icumm nak kata ni tutorial pon rasa nya bukan..tetapi cuma untuk bagi sesiapa yang suka akan kelainan
OKei...icumm nak ajar korang mcm mna nak buat tulisan tulisan terbalik


^^ uɐʞ ɐıp uɐʍɐʞuǝʞ ɐpuıɯ ıɾn ʞɐu ᄅǝɾɐs ƃʎ ɐpɐ
ɐʞns-ɐʞns ʞnʇun ɐpɐ ʞılɐqɹǝʇ uɐsılnʇ ʇsod ᄅƃuɐɹo ɐlıq qɟ ʇɐʞǝp ʞƃʇ ɐlıq sǝlǝɾ ƃuɐɹoʞ ıʇsǝɯ


jadi korang dapat baca tak apa icumm tulis dekat atas tu??
korang2 memang power la..hehee


˙˙˙˙ǝɾ ƃuǝɹoƃ ƃuɐɔɐʞ ƃuɐuǝs
^^ ɐɯnɔɹǝd ɐʎuɐnɯǝs˙˙uɐɹɐʎɐq ƃuɐɹɐqǝs uɐʞɐuǝʞıp ɐduɐʇ˙˙ɐɾɐɥɐs ıu ʞuıl  ʞılʞ nlɹǝd ɐʎuɐɥ ᄅƃuɐɹoʞ
flip Text


Okei dah siap..korang akan dapat seperti gambar kat bawah ni


Lepas dah cuba ni...jgn korang2 plak yang terbalik-balik no
sian icumm tgk nnt

^^ ɐʎu ɐɔɐq ɐuǝʞ ʞu ƃʎ ƃuɐɹo uɐsƃuǝd
ʞıɐq ʞɐʇ ʞıɐq ʞɐʇ˙˙ǝʎ ʞɐlnd uıɐl ƃuɐɹo uɐʞɐuǝʞ ʞop uƃɾ ɐqnɔ ɥɐp ƃʎ ǝdɐs ıu sɐdǝl

P/s: ~~ ǝʎ ɐqnɔuǝɯ ʇɐɯɐlǝs


3 comments:

Azura @ cik buaya said...

hai singgah sni.. nice entri leh la try pasni.. jgn smpai kne terbalikkan skrin laptop sudey :P hehe

9n0L4 said...

adoiiiiih. pening bace terbalik² ni. hee. ;)

icumm said...

Azura cuba la..terutama dkt FB..dkt blog xboleh la..rmai yg pengsan nk bca nnt ^^

9nol4 jgn pening2...jgn lupa cuba sendiri ^^