pages baru

Saturday, 14 April 2012

Ku serahkan perjalanan cintaku hanya pada-MU

Dah lma icumm nak wat entry ni tp asyik xsiap je
lpas kat draf je..hehe
sape yg tengah bercinta sekarang
sila angkat tangan..cepat2 ^^


bagi siapa2 yg bercinta msti kadang2 akan rasa curiga je dgn psangan kan
rasa risau je mne la tahu ditinggalkan ke
msti akan ada syak wasangka je
btol x, btol x??

kadang2 icumm pon prnh jgk rasa mcm tu
last2 kita hanya berdoa dan bertawakal kepada ALLAH
sebabnya jodoh pertemuan, ajal maut semua telah ditetapkan oleh-NYA
Jadi serahkan perjalanan cinta kita hanya pada Allah
semoga segalanya dipermudahkan

bagi yg single mingle LA TAHZAN
kita ptut rsa beruntung kerana hati kita masih utuh pada-NYA
tidak tergugat oleh sang kekasih
kerana yg single ni masih belum ada yang sebaik anda untuk ditemui ^^


P/s: icum single, brtunang dah kawen?? cuba teka ^^


No comments: