pages baru

Saturday, 2 November 2013

Cerita Berduyun-duyun

Assalamulaikum uolss...

Sibuk betol icum sejak dua tiga hari ni...sampai blog pandang gitu je..hehe
kepada yang dah join segmen icum... Ala segmen Follow mengfollow tu
Haa yang ini ni...lupa dah ke..hehe

Terima kasih icum ucapkan sape2 yang dah join tu
kalau ada yang nak join sila sila klik ni SEGMEN FOLLOW MENGFOLLOW & BLOGLIST
Setakat ni yang dah join icum dah blogwalking dan follow
jadi sori la ye kalau tengah malam henpon korang yang canggih tu bunyi sebab masuk komen icum
tengah-tengah malam je icum ada masa untuk blogwalking sana sini
HAMPUN KAN daku...hehe

Dua tiga hari ni icum memang sebok gilerr...ke buat2 sibuk pon icum tak pasti..haha
Untuk minggu ni sahaja dua lawatan icum kena join
satu kat shah Alam satu lagi dekat bangi ni je
bukan lawatan gumbira-gumbira...lawatan untuk subjek icum amik taw
naik tepu dah otak aku ni haaa...hihi
lutut bukan kemain longgar dah ni

Semua lawatan-lawatan tu berkenaan dengan pusat-pusat latihan yang ditubuhkan khas untuk OKU
yang kat shah alam tu khas untuk masalah pendengaran
yang kat bangi ni aje khas untuk orang yang cacat anggota
Mungkin next entry icum cerita dua-dua tempat ni
memang banyak nak cerita...tu sampai tak tertaip dalam entry ni...hehe
huhu

P/s: jumpa next entry naa