pages baru

Monday, 9 April 2012

Bulu Kening Dan icumm ^^

Entry icumm kali ni xde lukisan la
sbb mnde yg nk dilukis tu pon semua orang ada
iaitu BULU KENING ^^

Icumm nak ceritakan satu pengalaman icumm masa kat 
sekolah menengah dulu
Icumm nak citer bagaimana icumm ni ramai sangat orang kata
icumm cukur bulu kening

sedih icumm sebab seumur hidup icumm
xprnah pon terdetik untuk mencukur bulu kening
Icumm pon tahu hukum mencukur bulu kening tu

sampai masa dekat sekolah menengah
DUA kali icumm ditahan guru disiplin
kerana ckgu tu ingat icumm cukur bulu kening
SEDIH kan

icumm pon smpai tak tahu nak terang mcm mna
yg nak bg ckgu tu percaya icumm xprnah cukur bulu kening
mmg sejak dilahirkan lagi bulu kening icumm skit
dan sekali tgk mcm saje cukur

kat sini icumm ada terbaca mengenai hukum orang yang mencukur 
bulu kening...sila klik

“Allah melaknat wanita yang memasang dan dipasang rambut palsu, wanita yang mencukur bulu alis dan dicukurkan bulu alis dan wanita yang dibuat tatoo dan dibuatkan tatoo” (HR. Bukhari no. 5937 dan Muslim no. 2124)

P/s: icumm bersyukur dengan apa yang ada, harap rakan2 pon sma ^^
icumm xprnah cukur bulu kening taw

2 comments:

Aboy93 said...

Hehe, dah bulu kening mmg nipis kan? nak buat macam mane??
:)
http://aboy-ensem.blogspot.com/p/senarai-peserta-segmen-bestnya.html

Ary ariasputera said...

Suker dengan pengalaman icuum ni.. bole wat isu ni..

sambil tu jemput dengar lagu saya yang satu ni.. anggap lah saya hadiah kat awak tanda sahabat.. ader liriknya sekali..

http://ariasputera.blogspot.com/2011/05/ada-cinta-kat-mana-pulak-letaknya-cinta.html