pages baru

Wednesday, 30 May 2012

Selamat Tinggal Dunia Blogger~~

Assalamualaikum

setelah sekian lama baru icumm update blog ini
mungkin ada yang perasan dan mungkin ada yang tidak
entry kali ini ringkas sahaja
icumm hanya ingin mengucapkan selamat tinggal kepada dunia blogger
(gambar yang icumm ambil di fakulti pendidikan)

disebabkan kurangnya sambutan di blog icumm ini
kusamnya blog ini, kurangnya follower
akhirnya icumm ingin meninggalkan dunia blogger ini

berbekalkan kenangan yang icumm dapat sepanjang berblongging
dapat dijadikan satu kenagan terindah
dapat dijadikan penambah pengetahuan icumm yang sedia sedikit ini
semoga sesiap yang pernah membaca entry icumm sebelum ini
dapat dijadikan manfaat

"Yang Baik Datang Daripada ALLAH dan
Yang Buruk Juga Datang Daripada Allah 
tetapi disandarkan di atas diri icumm"

Segala salah dan silap haraf dimaafkan :)




[ icumm akan meninggalkan dunia blogger ini hanya SEBULAN je..hehehe..atas2 tu propaganda je
nnanti kita berjumpa lagi di bulan hadapan ^^ ]

4 comments:

Pecinta pink^^ said...

hehe..wat suspen jer

Ain Runnia said...

laa..ingat ke nak benti dr blogging terus..rupenyee sebulan je..wat suspen je..May Allah Bless You =)

Sheila Eiman said...

icumm ni, wat terkejut orang jee.. sebulan?? tak pe.. pastu kembali lagi kan.. hehehhehe

9n0L4 said...

cehhh. ingatkan nak tinggalkan terusssss. :)