pages baru

Wednesday, 9 May 2012

Perempuan Pukul Anak Teruk sangat, Tak berperikemanusiaan


Icumm tak tahu nak cakap apa bila tengok video ni
kesian sangat dekat budak yang tak berdosa ni
apa salahnya

yang tukang rakam pun satu
 icumm tak taw dah nak ckp ape
korang tengok lah sendiri

menyayat hati sangat :(((

5 comments:

Anis Azmee said...

tak nak tengok!
sebab tadi dah tgk!
benci benci benci!

icumm said...

betul tu betul anis...rasa nak marah je bila tgk...kesian dkt baby tu dia tak berdosa

Rafflesia™ said...

xdapat tengok.. dh kene remove.. @_@

5zol said...

tu la kan.. yg rakam tu pun leh tgk je.. geram ...tpi video ni stahun lps.. bru trlepas pda umum..

http://5zol-saidsomething.blogspot.com

Munnafendy said...

gila...meroyan kot...